Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker من به دیـــــــنا اومدم ! - بهونه ی بودن من
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهونه ی بودن من

نویسنده: مامانی  جمعه 87/2/13  ساعت 3:22 عصر

دختر ناز من بالاخره ! به دنیا اومد

بله ، و در کمال ناباوری دختر بود!! خیلی خوشحال شدم یعنی شدیم .ساعت یک و ربع نیمه شب ششم اسفند سال پیش این اتفاق فرخنده روی داد..البته موقع روی دادنش خیلی هم واسه من فرخنده نبودا..

ولی هر روز که میگذره سختی ها یی که کشیدم رو فراموش میکنم و طعم شیرینی های زندگی رو بیشتر حس میکنم

نینی مامان الان خوابیده وگرنه من عمرا جرات میکردم بیام اینجا بشینم و از خاطراتش واستون بلبل زبونی کنم. تو این مدت وبلاگ قبلی و اصلیم رو بستم ! فقط گهگاهی به نی نی سایت سر میزنم و خاطره ای مینویسم.که امروز یاد این وبلاگ افتادم و اومدم دستی به سر و گوشش بکشم اگه دیدم استقبال شد ادامه میدم ان شاءالله وگرنه برای در و دیوار که نمیخوام بنویسم میرم مث آدم ! یه دفتر خاطرات میخرم توش قلم میفرسایم و الکی پول اینترنت و تلفن و ... نمیدم .

به امید سلامتی نی نی من و نی نیهای شما

علی یارتون




لیست کل یادداشت های این وبلاگ

و اما دخترم
من به دیـــــــنا اومدم !
حس مادری
همچنان تو خماری ..
وجدان کوچولو!
[عناوین آرشیوشده]


 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت




تعداد کل بازدید
28743
تعداد بازدید امروز
0
تعداد بازدید دیروز
11

درباره خودم
بهونه ی بودن من
مامانی
عشق را چشیدم و دیگر هیچ ..
لوگوی خودم
بهونه ی بودن من


دوستان
فاطمه زهرا کوچولو
حس قشنگ مادری
کلبه ای پر از من و تو
نی نی سایت
پسرای من ؛یاسین و دانیال
فاطمه زهرا، عزیز دل مامان و بابا





آرشیو
برای جونورم
بهونه ی بودن من
9 ماه ؛ فرصتی برای خودسازی


اشتراک
 

{ Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker}