Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker وجدان کوچولو! - بهونه ی بودن من
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهونه ی بودن من

نویسنده: مامانی  دوشنبه 86/8/7  ساعت 1:57 عصر

امروز وارد ماه ششم از دوران سازندگی میشیم.یه چیزی شبیه وجدان هرجا میرم دنبالمه..خدا که هرجا هستیم دنبالمونه قدمش به چشم! اما این وجدانه بدجور مزاحم گناه کردنه..گناه که هیچ، حتی اگه یه کار ناپسند یا عادت بدی هم بخواد ازمون سر بزنه دوتا چشم کوچکولو اما خشن میاد جلومون که یعنی:بله ؟بله؟نفهمیییییییییییییییییدم!!

خیلی باید مواظب کاهامون باشیم .چون غیر از خدا یه موجود معصوم دیگه هم شاهد اعمال ماست...حالا جواب خدا رو میدیم این فینگیلی رو چی کارش کنم با اون چشاش؟

موعد دکتر رفتنم هم فرا رسیده این بار برای تعیین جنسیت باید بریم .دکترم کلی سفارش کرده که پدرشو دفعه بعدی بیار..حالا این پدر که هیچ خاله ها و مامان و بابا هم تو نوبتن...هرکدوم هم میگن :«من اصل کاریم!!اصلن من باید ببینمش»..خلاصه که همین روزا یه لشگر کشی میکنیم به مطب دکتر راستش جرات نمیکنم به دختر و پسر بودنش فکر کنم حتی!آخه به قول یه بنده خدا هروقت تونستین یه مژه ی افتاده شو برگردونید سر جاش واسه خدا تکلیف معلوم کنین که دختر میخواین یا پسر!!!حالا تنها دغدغه ی من سلامتی نی نی مه.وگرنه بچه خوبش خوبه مگه نه؟

دیگه چیزی برای گفتن به ذهنم نمیاد جز التماس دعا...ان شاءالله با خبرهای خوب میام.




لیست کل یادداشت های این وبلاگ

و اما دخترم
من به دیـــــــنا اومدم !
حس مادری
همچنان تو خماری ..
وجدان کوچولو!
[عناوین آرشیوشده]


 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت




تعداد کل بازدید
28553
تعداد بازدید امروز
2
تعداد بازدید دیروز
0

درباره خودم
بهونه ی بودن من
مامانی
عشق را چشیدم و دیگر هیچ ..
لوگوی خودم
بهونه ی بودن من


دوستان
فاطمه زهرا کوچولو
حس قشنگ مادری
کلبه ای پر از من و تو
نی نی سایت
پسرای من ؛یاسین و دانیال
فاطمه زهرا، عزیز دل مامان و بابا





آرشیو
برای جونورم
بهونه ی بودن من
9 ماه ؛ فرصتی برای خودسازی


اشتراک
 

{ Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker}